søndag, april 03, 2011

Tak til madammerne...

Jeg vil godt rette en kæmpe mæssig tak til Scrapmadammerne Charlotte, Linda og Anja der lige har afholdt et fantastisk weekend arrangement for vores lille klub.
Jeg er stadig helt høj efter sådan et par dage og jeg kunne blive ved.... Jeg er dog lidt i tvivl om jeg får lov at komme med en anden gang... Jeg var nemlig den helt store vinder flere steder....
Men det komme der mere om de næste par dage ;o) Så følg med det bliver spændende.

Her er lige et par stemningsbilleder. hvor der egentlig ser meget pænt ud ;o)
Ja Chalotte du ser også pæn ud :-)

Nederst til højre er 4 scrapper igang med dagens kursus - en bog, den vender jeg tilbage med ;o)
Men jeg synes der bliver mere og mere rodet på billederne....Og tøser - hvad har i gang i??
Ved godt det nu er blevet sent lørdag aften - meeen aligevel...
Nåee det var Charlotte der vandt en af konkurrencerne - det kan være hun viser sin badge her - og sikke et ansigt hun kan stille op HI HI HI 

Jeg vender tilbage med alle de mange gaver, konkurrencer og ting fra weekendarrangementet senere - håber I vil følge med ;o)
Krammer Heidi

P.S. Og tøser endnu en gang tak til alle

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ih hvor er jeg misulige at jeg ikke kunne deltag, det ser bare så hyggeligt og sjovt ud. Håber det bliver gentaget. Knus jette

Annette / aka sagde ...

Hold da op hvor har I hygget jer. Man kunne måske endda gå hen og blive lidt misundelig....men den slags ligger ikke til mig, meeeen alligevel....
Tak for skønne billeder af alle de quinder.

Margit sagde ...

Oj, oj... hvor det ser godt og hyggeligt ud...
Jeg håber at få lov at være med som gæst i klubben en anden gang ;o)
...men lige her i denne week-end blev det for presset...
Glæder mig til at se og høre mere om week-end'en...
Kram Margit

Dorthe sagde ...

Det ser godtnok ud som om I har haft et hyggeligt scraparrangement :o) det glæder jeg mig da til at se mere fra.

Jean sagde ...

Ejjjjj hvor ser det bare super hyggeligt ud...
Og der er da "slet ingen rod" hihhihi... det jo nødvendige og brugbare ting det hele hihi :)

Glæder mig til at følge med og se flere billeder :)