onsdag, april 06, 2011

Scrap Banko Banko...

I scrapweekenden havde Charlotte arrangeret Scrap Banko, super flot og sikke et arbejde.
Det var rigtig sjovt - og som I kan se er det ikke tal...Nej nej det er billeder af forskellige scrap produkter ;o)
Det er ikke et særlig godt billede - men man kan da se meningen....
Og jo jo - jeg vandt da på en række i første spil - og der vandt Charlotte også, så vi måtte tage en pakke fra "1. række" bunken.
I indbydelsen stod, at alle skulle have 10 blomster med (hjemmelavet eller ej) - de blev brugt til side gevinster og da Charlotte vandt - vandt jeg lige 2 blomster fra "sidegevinst skålen" - Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener, at Christina og Anja vandt på 2 rækker og Anja på fuld plade i første spil....
Her er min gave pakket ud lækre blå blomster ;o)
Og sidegevinst blomsterne jeg har valgt tættere på

Hvad sige du! - har du vindermentalitet?

Vi ses imorgen
Krammer Heidi

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt, og det er godt nok lækre ting du har vundet.
Jeg vinder ALDRIG noget. Men efter jeg har fundet scraphobbyen, har jeg vundet et par blogcandyer, og det nyder jeg så.

Hav en dejlig dag.

Margit sagde ...

Super dejlige ting... og hyggelig tradition... og så bøjer jeg mig for de scrapplader... =0)
Vindermentalitet... jo,da... det har jeg da.... ikke at jeg gør det så tit... men jeg VIL da rigtig gerne... Det kniber mere med TABER-mentaliteten ;o) ;o)
Kram - og go' dag.

Unknown sagde ...

Jeps, jeg er konkurrencemenneske, men heldigvis ikke en dårlig taber.
Sikke en super sjov og sød ide :)

EttenA sagde ...

Vindermentalitet!?! - ja da - jeg har held i kærlighed!! :-)

Flotte præmier! Næste gang vil jeg være med alle dagene :-)