onsdag, april 20, 2011

OSH 2011 #7


Jeg fik afleveret er lille bunke kort til Fifty og Charlie fra OSH, da jeg var på besøg på SAM lørdag. Jeg har fået brugt nogle af mine grønne rester, samt noget reste papir jeg fik med hjem fra Scrapmadammernes weekend.
De bliver vist her henover påsken J
Her er de første (et par af dem var der dobbelt af)
Papir design fra husfrejavirk
Punch cirkel ¾"
Punch cirkel 1 ¾"
Stempel lavet i Word  - Type ”Leftovers”

Restepapir fra grøn bunke J
Punch cirkel 1 ¾"
Blomster fra fødselsdagskortgruppen
Stempel lavet i Word  - Type ”Leftovers”
Jeg har lavet mange af dem i 8x4 inch, fordi jeg havde kuverter liggende i de størrelser.

Tak fordi I kigger med og rigtig god påske til alle
Krammer Heidi

3 kommentarer:

Margit sagde ...

Super søde kort... "rørte" jo ved dem da vi talte... lækre farver og motiver. God idé med de cirkler... det skal jeg huske...
Nyd påskedagene...
Knus

Annette / aka sagde ...

Rigtig søde kort, og dejligt at se en anden facon....Skønne farver du har brugt.
Også god påske og -ferie til dig.

STI sagde ...

Ja tænkt hvad man kan få ud af rester :)) Flotte enkle kort