tirsdag, april 05, 2011

Bog-kursus...

Sidste weekends første arrangement - Bog kursus som Charlotte og Linda stod for.

Super lækkert og jeg er faktisk vildt inponeret over mig selv...
Vi fik udleveret et kit hvor alle materialerne var i - herefter guidede Charlotte os hele vejen igennem. 
Jeg skriver ikke så meget om materialerne - da jeg har fået udleveret det meste og lånt mig til andre ;o) Takker Charlotte.
Og jeg har prøvet at embosse med UTTE - uhh et ønske mere.

Her er bogen inde i - super lækkert til en værtindegave eller et gavekort :-)
Og det var faktisk ikke så svært at lave, med en super vejledning og lærerinde ;o)

Krammer Heidi

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hold nu op.......SUPERlækker bog.
Stilfuld og elegant.
Og så har det garanteret også været sjovt at lave.

God tirsdag.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det smukt... super flot lavet og en rigtig flot blomst!!!

May Britt sagde ...

Det er en rigtig flot bog du der har fået lavet... super..

Margit sagde ...

Jamen er du da vimmer... den er kanon flot... og sikke en super værtindegave med noget lækkert indeni ;o)
Go' dag...

Unknown sagde ...

Kære Heidi.
Sikke en skøn bog!
sådan en vil jeg også kunne lave :o)

Kæmpe knus
Engel

Jean sagde ...

Hvor er den bare sød den æske du har lavet:)

Hvor er det bare nogle lækre blomster til gevinster..
Er sikker på det må have været vældig hyggeligt med scrap bigo :)