lørdag, april 02, 2011

Peace - Love - Scrap...

Så har jeg fået lavet kagen til scrap pigerne færdig. De ved ikke noget :-)
Jeg lavede den i sidste uge og har haft den frosset – det fungerer super, når man ikke har så meget tid. De kommer til, at blive forsøgskaniner… for jeg har aldrig prøvet, at lave den sammensætning før. Men det klare de nok ;o)
Og designet ja det måtte prøves...
Indhold: Basiskage med høvlet marcipan og nougat lagt sammen med blodappelsin fromage (med et touch af solgul pasta farve) og smurt op med chokoladesmørcreme

Jeg håber de bliver overrasket ;o)
Krammer Heidi

7 kommentarer:

Charlie sagde ...

WAUW - jeg ville elske at smage et stykke - men hulk - måtte jo sige nej tak til denne weekend. OG nok meget heldigt - for UHA jeg har travlt inden på mandag morgen. GOD fornøjelse og hils rundt. =0)

Margit sagde ...

MUMS =0)
Det ser godt nok lækkert ud!!
Øv at det hele bare blev for presset lige netop nu...
Men også heldigt, for jeg har skrantet de sidste dage.
Hav en super dag/tur og hils HELE vejen rundt.
Kram

Anne Thormose sagde ...

Hvor er den bare sej. Jeg står faktisk og skal lave kage til "mine" scraptøser, som kommer forbi på tirsdag. Havde droppet scrap-temaet og ville bare dekorere på sædvanligvis, men nu får jeg da lidt mere blod på tanden....

May Britt sagde ...

Hold da op en super flot kage... den gad jeg godt smage... ser mums ud...god weekend

Jean sagde ...

Hvor er den bare fed! Rigtig godt lavet Heidi!!!

Anja sagde ...

Den smagte SKØØØØNT!!!
Tak for dejlig kage :-)

Sivsko sagde ...

Takker alle sammen - rart at kunne overraske/glæde andre :-)
Krammer Heidi