fredag, april 08, 2011

Scrap Banko Banko 2.runde...

JA - så gik vi igang med anden runde af Scrap banko - og jeg kunne ikke forstå, hvorfor jeg ikke havde fået nogen brikker på mine to plader og Charlotte havde råbt de første 15 ting (ikke numre) op......

Men men det ændrede sig hurtigt...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jeg vandt igen på 1 række - super dejligt og her er gaven.
og jeg vandt sørme også på 2 rækker - se her
Og til sidst også på fuld plade...... (Jeg manglede faktisk kun en på begge mine plader - det var helt utroligt)
Der var kun en gave tilbage - så Charlotte valgte at vi skulle spille forfra på 1 række.
.
.
.
.
.
.
Og og og
der vandt jeg også.....
(det begyndte at blive lidt pinligt..........)

Er det ikke bare lækre gaver jeg har vundet?
Krammer Heidi

6 kommentarer:

Jean sagde ...

Hold da helt op.. Hvor har du da bare lige haft heldet med dig!
Lidt pinligt ja hihi.. Men vildt spændene og lækre gevinster du har fået dig!!!

Charlotte sagde ...

LIDT!!!!!

Unknown sagde ...

Hvor var du da bare heldig...
Dejlige gaver du vandt.

Annette / aka sagde ...

Jo. Det er i høj grad pinligt. Godt du selv ved det.....haha.
Alligevel kan jeg godt glæde mig over dit held....og ønske dig god fornøjelse med alle de nye lækre ting.
Og god weekend.

Margit sagde ...

MUMS MUMS... lækre ting og sager...
Hvad er det man siger???...
Heldet følger de to..ede!! ha-ha...
Nej pjat... det er da super dejligt at man kan være SÅ heldig engang i mellem... ;o) ;o)
Og sikke mange fine ting det kan blive til...
Glæder mig til at sige "HEJ" til SAM... God week-end...

Charlie sagde ...

Ja du har sandelig haft heldet med dig - dejligt det er sådan en gang imellem ikke? FINE præmier kan jeg se. GOD weekend.