fredag, april 01, 2011

Påskeæske...

I sidste weekend i marts var vi til fødselsdag hos min faster – så jeg lavede en påske æske til hende med masser af dejlig ting i.
Kortet med tillykke - kan man læse når man har trukket det ud fra siden ;o)

 Metal chokoladeæske
Papir fra Collage Press
Baggrundskarton fra “Say it in Pearls”
Tillykke stempel fra fødselsdagsgruppen
Diverse stempler
Blonde
Diverse Blomster og blomster bling

Her er billede af gave på gavebordet
Tak fordi I kigger med og jeg bliver super glad for alle kommentar
Krammer Heidi

2 kommentarer:

Margit sagde ...

Det var vel nok en super god idé... og hvor er den fin og med lækkert indhold!
Nyd week-end'en...

Jean sagde ...

Hvor er det bare en lækker gave ide.. Rigtig sødt...!!
Har faktisk selv lige stået og studeret en kagedåse da jeg ryddede op i hobby rummet og tænkte på om jeg ikke skulle gemme den og pynte.. Så tak for inspirationen ;)