onsdag, april 13, 2011

Tag udfordring...

Lørdag var der også en tag udfordring. Anja udleverede et Tim Holtz tag og et stykke papir hvor vi skulle vælge 5 vilkårlige tal mellem 1-20.
På en seddel havde Anja så skrevet nogle ting udfor hvert tal, som skulle være på vores tag. Det betød, at det ikke var de samme tind vi skulle arbejde med.
Jeg skulle have bånd, knapper, noget krøllet, noget rundt også kan jeg ikke huske de sidste. 
Super sjov udfordring og endnu sjover da jeg efter afstemning søndag også gik som vinder af denne konkurrence.
Min gevinst:

Her er de andre tag i konkurrencen.

Jeg elsker jer tøser – jeg havde absolut ikke troede jeg skulle vinde.
Krammer Heidi

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Utroligt som heldet følger dig i disse dage.....(men det er også en flot tag)
Hav en dejlig dag...

Dorthe sagde ...

Det lyder som en sjov udfordring. :o) Sikke en lækker gevinst. Og flotte tags - alle 4 faktisk *G*

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tillykke med din gave... Det ser ud til at det er nogle lækre ting du har fået med hjem... og flot tag du har lavet :o)