lørdag, juli 10, 2010

Værtindegaven...

Jeg er blevet meget glad for at lave chokoladeæsker – de bliver så søde.
Så da vi skulle til fætter/kusine, lavede jeg lige en lille æske som værtindegave.
Jeg har brugt Bazzil karton i to forskellige creme nuancer, swirl’erne er stemplet med "frayed burlap" fra Tim Holtz, rammen mener jeg er en Sizzix (hvor jeg både bruger rammen og det man tager ud af rammen. Stemplet er fra SkogsTokiga, farvelagt med H2O twinkling, Bogstaver er thikers og de små er stickers. Teksterne er fra Word (brugt 1001font og dafont) printet ud og punched med stor oval scallop og de små ovale er fra Stamping up. "Bare fordi…" er fra arket som Krighaar fra scrapsisters.dk har lavet (jeg takker – fed font). Ud over det har jeg brugt blomster fra gemmerne, gran punch, brads, stickles glitter glue crystal, perfect pearls lyserød (Som Charlotte har haft med hjem til mig fra Italien – Takker), MS sommerfugle punchen og en Hitch Fasteners fra Tim Holtz (bliver lukket med et lille stylle lyserød rund elastik.). Det hele er også sværtet med "frayed burlap" fra Tim Holtz.

Tak fordi I kigger med
Krammer Heidi

Ingen kommentarer: