mandag, august 02, 2010

Kort til 9 årig...

Jeg har ikke fået scrappet meget her i sommer, men lidt små projekter har jeg da fået lavet. Her er et af de nyeste.
Fra fredag til lørdag var min mand og jeg et smut i sommerhuset og om aftenen lavede jeg et lille kort til en 9 års fødselsdag, vi skulle til lørdag aften. Jeg havde ikke taget mange materialer/værktøjer med, så jeg måtte klare mig med ”meget” lidt. Vigtigst af alt havde jeg glemt skæreredskaber, men det er utroligt hvad man kan klare med en saks. 
Jeg har brugt Bazzil karton og masser af papir rester fra den blå skala. Stemplet fra magnolia var farvelagt hjemmefra med H2O farver og jeg havde også udskrevet et stort 9 tal som jeg klippede ud. Retro blomsterne, de ovale/scallop cirkler der er lavet med punch fra Stamping’up og de ovale tekster var også fra gemmerne. De lå i små lynlås poser jeg fik taget med, og de passede heldigvis i farverne. Det hele er sværtet med Cat eye chestnut.

Tak fordi i kigger med
Krammer Heidi

Ingen kommentarer: