onsdag, juli 07, 2010

Lidt flere huskeblokke

Igen af alle resterne. Jeg havde små rester fra Bryllupskittet og det lækrepapir fra Riddersholm skulle bruges. Det er altså en super Duper måde at få brugt sine rester. Bind-it-all maskinen er fantastisk - Tak Charlotte for introduktionen. ;o)
Jeg har anskaffet mig de ovale punch fra Stamping up, også har jeg lavet tekster i Word og printet ud. Det er godt nok nemt - og med lækre fonte fra 1001free font og Dafont er det fantastisk at arbejde med. Jeg har også brugt blomster jeg købte hos Unikscrap, gran punch, rhinsten og det hele er sværtet med "Frayed Burlap" fra Tim Holtz.
Her er bagsiden
Tilsidst med papir fra gemmerne, en Martha Stewart sommerfugl, QK bogstaver der har fået Stickles Glitter Glue i baby blue og Glossy Accents fra Ranger.


Det var lidt til inspirationsnerven ;o)
Krammer Heidi

Ingen kommentarer: