lørdag, november 20, 2010

Frederik 4E...

Her er det sidste LO jeg fik startet på, mens jeg var på SAM. Meningen var det skulle blive til et Dobbelt LO og jeg håber at blive færdig med 2. del i morgen. Jeg skal nemlig scrappe med scrapmadammerne hos Charlotte - og jeg glæder mig ... det kan ikke beskrives. Jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg vil have med .... Det er det sædvandelige ;o)
Gråt glimmer Karton købt Hos BM scrap
Sort og Hvidt Papir er fra Unik scraps Tilbud på SAM
Quickutz Lampe, Cykel, Hegn
Thickers bogstaver
Bling fra "say it in pearls«

Tak fordi I kigger med
Krammer Heidi

2 kommentarer:

Margit sagde ...

Jamen det blev bare SÅ fint... og er sikker på, at du liiiige fanger trenden til side 2.. ;o)
God arbejdslyst

Sivsko sagde ...

Takker - Nu har jeg fået lavet det. Synes selv det blev ok. Bliver sat ind senere.
Krammer Heidi