torsdag, november 18, 2010

Frederik 3E...

Jeg fik faktisk lavet flere LO på SAM - jeg var rimelig produktiv. Lørdag eftermiddag og aften fik jeg lavet dette af Frederik fra 3. klasse, og da vi var i USA det år, var Frederik ikke med på klasse billede. Jeg har derfor prøvet med lidt andre virke midler. (flere små billeder der er ens med det store og et billede vi fik lavet i Disneyland. Mens jeg lavede det sad Lisbeth ved siden af mig og hun ville godt bruge det søndag ved indgangen, fordi der var frimærker på og der var frimærke messe i hallen ved siden af.
Jeg havde det store billede siddende på et overhead papir, for at transporterer det. De andre ved bordet synes det gav en god effekt, så jeg brugte det bagved billederne (på begge LO)
Bazzil Karton
Overhead papir
Frimærke stickers købt brugt via Scrapsisters
Grønne halvperler
Sorte halvperler (fået af Charlie)
Her er de enkeltvis

Tak fordi i kigger med
Krammer Heidi

3 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej igen og endnu engang tak for sidst - det var hyggeligt og tak for word-filen =0). Så jo denne blive til IRL og det er et smukt og dejlig roligt LO.

Margit sagde ...

Jamen der var det jo... Det blev rigtig flot... og godt når man kan "sparke" lidt nye tanker over til hinanden ikk'?
Jeg mangler lige teksten til skoleLO'et... så er det også klar og kommer på bloggen.
Tak for din kommentar.

Sivsko sagde ...

Tak - ja det er den fedeste måde at scrappe på. Når vi sidder flere sammen. Glæder mig til næste gang. Krammer Heidi