torsdag, november 04, 2010

Flere kort...

Forskellinge kort til kortkassen. De er alle sammen lavet af rester og der er dobbelt at nogle af dem.





Mønster papir rester fra husfrejavirk og fra gemmerne
Gavemærke punch fra Hobbyboden
Tillykke er lavet i Word og udskrevet
Diverse blomster
Rhinsten fra Prickiform
Tim Holtz Distress Ink pads "Frayed Burlap"
Tillykke baggrundspapir - downloadet fra nettet (husker ikke hvor)
Bånd fra gemmerne
Tim Holtz filmstrimmel
Punch cirkel 3/4"
Punch firkant 5,1 x 5,1
Almindelig hæfteklammer

Tak fordi i kigger med
Krammer Heidi
(der glæder sig som et lille barn til SAM i weekenden og Mamma Mia med min datter/svigerinde søndag)

3 kommentarer:

Charlie sagde ...

FINE kort - ja rester er en god ting til kortproduktion og med så fine resultater er det jo ligemeget at det er rester ikke? Glæder mig også til SAM - kig lige forbi og sig hej - så jeg kan kende dig en anden gang! Og hvis du vil give mig en by i Nordsjælland, kommer der en PRIK på OSH-kortet jeg er ved at lave.
=0) hilsen fra Charlie

Margit sagde ...

Allerførst 1000 tak for en smadder hyggelig week-end på SAM. Sikken et herligt bord vi havde med masser af snak, grin og gensidig hjælp ;o)
Det må vi vist gentage ;o)
Søde til lykke kort og vildt flotte julekort - både til din kasse og til OSH.
Nyd dagen... smukt vejr her i det Nordsjællandske.
Knus fra Margit

Sivsko sagde ...

Rigtig mange tak - Ja det var super hyggeligt - jeg ville ønske jeg også skulle afsted idag.... :-)
Håber vi ses snart
Krammer