onsdag, september 22, 2010

Frederik 2E…

Her er så andet LO, jeg fik dog kun lavet den første del af det i søndags. Men da jeg kom hjem måtte jeg lave klassebillede siden, så det dobbelt LO også blev færdigt…. Jeg er blevet helt hooked, efter sådan en søndag (tak tøser), jeg er gået i gang med juleting, men det får I først at se senere.
LO'erne lidt tættere på
Jeg har brugt Bazzil karton, Riddersholm design papir (er super glad for papiret fra Riddersholm design), Sizzix alfabet, Disney stikkers købt i Fakta for meget længe siden, Tim Holtz filmstrimmel og billet, rhinsten fra prickiform.se, cirklen er lavet med Template A4 - Dots & Circles fra Hobbyboden. Det hele er også sværtet med Tim Holtz "Frayed Burlap", en af favoritterne (igen tak for introduktionen til Charlotte – den farve er bare super god til alt).
Krammer Heidi

4 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Sikke skønne LO'er. De hænger virkelig godt sammen.

Sivsko sagde ...

Jeg takker mange gange, dejligt at man kan lave dem med så god inspiration i lokalet... ;o)

Anja sagde ...

De er blevet rigtig gode og som charlotte siger, hænger de godt sammen.

Karina Beck sagde ...

Kanon flot lavet!