mandag, oktober 11, 2010

Kort og flaskekort...

Endelig fik jeg gang i bloggen igen.
Jeg synes, den nye måde man skal lægge billeder på, er sværere og tager længere tid end tidligere. Derfor har jeg ikke lagt på i mange dage, men nu har jeg masser, at vise jer. (det kommer på i løbet af de næste dage)
Først et kort til en 18 års fødselsdag

Materialer:
Rester fra tidligere LO
Rhinsten fra Prickiform
Blomster købt af Charlotte
Blade: Sizzix dies
Bogstaver: Quickutz Aquarius
Disney stickers fra Fakta

Den anden ting jeg vil vise idag, er et flaske kort jeg har haft liggende længe, har ikke lige kunne få det helt færdigt... Men nu synes jeg det lykkes og jeg er selv rimlig tilfreds.
Materialer:
Karton/Papir fra gemmerne
Papir med teksten fødselsdag på har jeg downloaded fra nettet (men kan ikke huske hvor)
Hängler stempel
Favelagt med H2O Twinkel farver
Blonde
Bling
Rihnsten
Blomster / Retro punch blomster

Tak fordi i stadig kigger med
Krammer Heidi

Ingen kommentarer: