søndag, maj 16, 2010

Søndags hygge med madammerne (LO af Mette og Far)...

Jeg nåede at lave 3 LO og et kort næsten færdige i dag sammen med Stine og Anette fra Scrap Madammerne. Da jeg kom hjem lavede jeg 2 af LO'erne færdig, de er her under og kortet fik jeg også lavet færdig, men det har jeg ikke fået taget billede af endnu, det må I vente med at se.
Her på det første LO, som jeg har liftet fra Chezcecilie, jeg har lavet teksten på min Silhouette og sværtet med "spun sugar", "Bundled sage" og "Stormy Sky". Baggrunds papiret er Bazzil Basic og resten er restepapir. Jeg har brugt min nye "Rund Tab" punch fra McGill og masser af knapper.
På nr to LO er det hele sværtet med min nye "walnut stain", jeg har liftet fra et Scrapblad på nettet (husker desværre ikke navnet på bladet). jeg har embosset den nye "Labels ten" fra spellbinders, sværtet den med "old paper" og sat en rub-ons fra Juliette (S.E.i). Blomsterne har jeg fået fra Stine, Rhinstenene er fra PrickiForm og papiret ???? Det må være fra gemmerne, jeg husker ikke navnene. Jeg har selv klippet "klammen }" og baggrunden bag billede.

Fortsat god søndag
Krammer Heidi

Ingen kommentarer: