torsdag, maj 13, 2010

Camping blokke...

Mine forældre har købt campingvogn og min mor kom med hentydning til, at der kunne man godt bruge en huskeblok. Så jeg måtte igang med ølbrikkerne og min dejlige Bind-it-all....


De begge lavet med restepapir, camperen, græsset og myrene er Quickkutz. "Husk" bogstaverne er skåret ud på silhouetten, fonten er Edmunds Distressed fra 1001 fonts. De runde huske brikker er lavet i word, printet og punched med 1 3/4" rund punch. Der ud over har jeg brugt blomster, en brads og sværtet med "Stormy sky" fra Tim holtz. Den ene er stemplet med mit nye swirvl stempel fra "Inkadinkado"
Her er bagsiderne og indvendigt af begge blokke. Jeg har selv printet både den runde og citatet. Mit personlige stempel har jeg købt på E-bay.

Fortsat god dag
Krammer Heidi

Ingen kommentarer: