torsdag, maj 20, 2010

Sølvbryllupsskilt...

Jeg har fået til opgave, at lave et skilt til en mini æresport. Sølverparret ville ikke have noget særligt gjort ud af det, men deres datter synes der skulle være noget.
Min far har skåret selve skiltet i noget tynd plade også fik jeg ellers frie hænder.
Kanten af pladen er sværtet med sølv. Sølvkartonet er noget jeg havde liggende og sølvpapiret med imprægneret blomster i A4 har jeg lige købt hos Fru Hansens hobby i Frederikssund. Alle tal og bogstaver er skåret på Silhuetten. Jeg har brugt punched røde blomster, og hvide blomster fra Føtex hvor nogle af dem har fået lidt ”old paper” sværte. Jeg har også brugt Martha Steward sommerfugle, punched gran grene, snefnug, brads, pins, små hvide stof hjerter, 3 små træ hjerter og blonde lavet til en sløjfe. Da de også er Camping entusiaster, har jeg lavet et par Quickutz campingvogne og sat på for at lave lidt sjov og ballade. 
På bagsiden har jeg kun sat et ”bånd” lavet af hvidt karton og stemplet med masser af swirl og sværtet med ”stormy sky”. Bagsiden kommer man næsten ikke til at se.

Tak fordi I kigger med
Hilsen Heidi

Ingen kommentarer: