søndag, december 08, 2013

SAM #1

Så er vi nået til SAM - en weekend jeg havde glædet mig til i flere måneder og den sidste uge kunne næsten ikke gå hurtig nok. Jeg havde pakket i weekenden før og var helt klar med det jeg skulle lave (men som I alle ved når man aldrig alt det man gerne vil)

Det første vi alle gik igang med var butikkerne (åhh hvor skønt, godt jeg havde kontanter med for jeg havde glemt dankortet, men det kom med søndag...)

Også så skulle jeg på PL kursus med Picturing the world. Lisette og Signe underviste.

Vi fik udleveret et kit med farver jeg ikke normalt bruger, men jeg sprang ud i det og jeg var glad for, at jeg havde taget efterårs billeder med.
Jeg er blevet skubbet ud i at arbejde med træ pynt - det var et sjovt og udfordrene, men ikke nok tid :)

Der kommer flere billeder fra ting lavet på SAM
Krammer Heidi

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Flotte sider du fik lavet, men de undervisere kan jo også deres kram - og er gode til at dele ud af deres erfaringer.