torsdag, december 05, 2013

Jule blogning...

Jeg sidder her og bliver så glad og i julehumør når jeg læser alle jeres juleblogs :-) - jeg kan godt se på det hele, at jeg når ikke at juleblogge hver dag i år...

Jeg er igang med min juledage og indtil videre har jeg skrevet hver dag (der skal nok komme billeder), og min PL halter meget (den bliver nok først færdig i det nye år).. Sådan er det :-)
Så er jeg i gang med vores familiekalender (den bliver lavet digitalt og den skal alle have til Juleaften som de plejer) - også skal jeg lige have lavet en bunke julekort - så der er rigeligt at tage sig til...

Jeg når det nok!

Så lige nu står bloggen lidt stille, men jeg har mange billeder liggende der gerne skulle på bloggen (flere ting jeg lavede på SAM ) - jeg håber at nå det i løbet af december :-)

Lige nu prøver jeg at følge lidt med på alle jeres blogge :-) tak for det

Glædelig decemer til alle
Krammer Heidi

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Jamen du har da nok at lave......som vanligt. Og kig du bare....der er gratis adgang.
God dag til dig og pas på dig i denne storm.