tirsdag, november 08, 2011

SAM 2011...

Jubii jeg nåede med. Jeg fik købt billetter af en fra scrapsisters - super lækkert og jeg tog min datter på snart ni år med.

Her er lidt stemnings billeder
Tøsen hjælper Fifty med at få tøj på - han var kommet ud af døren bare i telt :-)
Vi er igang og tøsen er stolt som en pave - hun har fået forskud på fødelsdagsgaven - stå i baggrunden - kan du gætte hvad det er????
- Jo det er den røde scrap kuffert - fandt den billigt på bytte bordet :-)

Men tilsidst blev hun træt - det var en lang dag
Men hun hyggede sig og det gjorde moren også

Tak for en dejlig dag til alle
Krammer Heidi

5 kommentarer:

Margit sagde ...

Nåårrrhhhh... en sød historie...
og dejlige billeder...
Og det var så hyggeligt at I kom med. Jeg kan godt forstå hun blev træt... jeg er glad for at dagene siden har været i MIT tempo... for H... K... hvor har jeg også været træt...
MEN DET VAR EN SUPER WEEK-END :o))
Knus

Jean sagde ...

Nåeee hvor sødt med en lille historie om dagen :) Hun er bare sød din yndige datter :)

Dejligt at hilse på dig igen ;)
og tak for inspirationen til det med firkanterne ... Måtte jo straks ud at invistere i den punch tihihi :)

morkaren sagde ...

Åee hvor er det en dejlig historie, og en skøn datter (hun bliver garanteret scrapper en dag) men vi kan jo alle blive trætte. v.h.morkaren. p.s. har du heller ikke hørt fra EttenA endnu.

Charlie sagde ...

Hej - TAK for påklædning til Fiftys nye ven. =0) Og fint hun nu har sin HELT egen scraptaske. Så var det jo godt hun fik mors præmie så der var noget at fylde i den. =0)

Charlotte sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder, ville ønske jeg kunne have været der!