søndag, november 27, 2011

Nye digi jule stempler...

Ja jeg har været igang - jeg har hygget mig med word og her er hvad der kom ud af det.

Jeg håber der er nogen, der har lyst til at bruge dem.
Det kan downloades her hvis det har interesse (adgangskoden er Sivsko.com, vigtigt at S er stort)
Det eneste er, jeg ville blive super glad, hvis I så vidt muligt, henviser til mig når I bruger dem :-)

Jeg har denne gang gemt dem i en PDF fil og har I problemer med, at bruge den så kast en kommentar evt. med mailadresse - så kan jeg sende filen til word (det eneste problem kan være, at så er det ikke altid man kan udskrive det hele korrekt)
Jeg håber det går ;-)

Jeg har også lavet om på sidste digi download - så det findes også i PDF fil.

Krammer og fortsat god 1. søndag i advent
Heidi

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Tusind tak for de flotte digistempler. Sikke en adventsgave.
Jeg kan fint skrive ud - men jeg kan desværre ikke gemme dem. Det ville jeg jo gerne.
Gider du sende begge ark til mig på mail ? Du har adressen.
God søndag.

Margit sagde ...

Du er simpelthen en sveske... !! ;o)
Jeg vil gerne både bruge og skrive hvem der har gjort...
Jeg håber da, at jeg kan gemme... men det bli'r først i morgen...
Krammer og også god 1. søndag i advent til dig...

Olivia sagde ...

Hej Heidi

Ej, hvor er det fedt at du deler dine evner med os!! De er bare super flotte!! Takker :-)

Mvh Moster O

Anonym sagde ...

Hej Heidi
1000 tak fordi du deler. De er såå søde
Kh lonol/Lonnie

Charlotte sagde ...

Tusinde tak Heidi, de er downloaded

Charlotte sagde ...

Tusinde tak Heidi, de er downloaded