onsdag, maj 25, 2011

Sang skjuler...

Sangen fra Søren og jeg til Frederik skulle i en sang skjuler og hvad bedre end en hjemmelavet -

Jeg har lavet bogen ligesom den Charlotte og Linda lærte os på vores scrapweekend, jeg har bare lagt 5cm på alle målene. :-)

Stempel lavet i Word
Punch cirkel 1 ¾"
Fodbold brads
Kors charm
Quickutz myre
Tim holtz ur stempel (lånt)
Stempel med hænder
Embosset med Platin UTEE
Mini Tekst stempler fra Just Rite - De er desværre udgået
Blonde
Forsiden
 Ryggen

Bagsiden
 Åbnet op
Tak fordi i gider kigge med
Krammer Heidi

8 kommentarer:

May Britt sagde ...

Super smart fundet på og hold da helt op den er bare flot... lige til at gemme kort og andet fra konfirmationen i..

Annette / aka sagde ...

Hold da op. Den er bare så flot og gennemført lækker. Selv en dreng må da være duperet over sin mor....
Dejlig at kunne gemme i reolen bagefter med plads til kort osv...

Dorte sagde ...

Den skal lige arkiveres til min "bogorm" på 12 skal konfirmeres om nogle år. Hvordan har du lavet de gammeldags tværgående riller på ryggen af bogen?
Hvor er den bare flot.
kh Dorte

Sivsko sagde ...

Tak skal i have - og Dot rillerne er lavet med vådt karton omkring en rund pind, det så tørres - det giver et super resultat med lidt embossing på bagefter :-)
Krammer Heidi

Margit sagde ...

Den sangskjuler er simpelthen FANTASTISK. Totalt gennemført med lækre detaljer og flot præcision...
Rigtig, rigtig god idé og smukt udført. OG ja... den er da ideel til kort og andre sange fra dagen. Jeg er imponeret over hvor gennemført du kan lave det hele... Vildt så dygtig og kreativ du er...

Charlotte sagde ...

FED FED sangskjuler

Dorte sagde ...

Hejsan,
så er jeg her igen.

Nu er det tid for konfirmation af 'Bogormen' og valget af sangskjuler står mellem en bog eller en 'kage' med en rund boks fra Panduro som basis.
Husker du hvor stor har du lavet din bog-sangskjuler, Heidi?
klem Dorte

Sivsko sagde ...

Jeg mener den er A5 størrelse
Hilsen Heidi