tirsdag, marts 01, 2011

P.I.F.

Jubiii - jeg har endelig vundet noget :o)
Jeg er blevet udtrukket hos Annette (Aka) som vinder af hendes P.I.F.
Det vil sige inden for det næste år, vil jeg  modtage en gave fra hende - og jeg kan næsten ikke vente ;o)
 
Ved du hvad P.I.F. er?
 
 
Pay It Forward - også kaldet PIF.

Det startede med filmen "Pay it forward". Rollefiguren til Haley Joel Osment, hovedpersonen i filmen, gør en god gerning for en anden person. Den eneste betingelse, for at en anden person kan modtage, er, at han/hun må love at give noget videre. Et enkelt princip, som måske ikke er så enkelt alligevel. Nogen har nu taget dette princip op og lavet det om til en gave. Reglerne er enkle. Alle kan være med - kun 3 krav skal opfyldes:

1. Du skal have egen blog, så du kan sprede budskabet.

2. Du skal have lyst til at glæde andre.

3. Du skal sende din egen gave afsted inden de næste 365 dage.

Som reglen siger, trækker jeg lod blandt dem der skriver en kommentar under dette indlæg.
Inden et år, måske når man mindst venter det, sender jeg så en lille scrapgave til dig.
Er det ikke fantastisk og lyder det ikke super spændende ?


Det eneste du skal gøre er, at du giver det samme løfte i din blog.

Læg en kommentar under dette indlæg, så deltager du i lodtrækningen, som finder sted d. 1. april 2011.

Glæd dig selv og glæd andre :o)
Krammer Heidi
******

4 kommentarer:

Ifversen sagde ...

Superskøn ide! Og dejlig film...

Annette / aka sagde ...

Ja, TILLYKKE til dig. Nu må jeg lægge hovedet i blød....og se hvad jeg hitter på til dig - som du ikke lige har i forvejen, eller noget der kan glæde dig.
Jeg er jo ikke med i din PIF - bare til orientering.

Solveig sagde ...

Tillykke med gaven, spændende hvornår du får den.
Det er en rigtig god idé så den vil jeg selvfølgelig gerne være med til :-)

Dorthe sagde ...

Så melder jeg mig da gerne til din P.I.F. - Det er jo spændende hvad du mon får ... og hvornår ;o)