fredag, marts 04, 2011

Kort og godt…

Jeg havde stadig lidt rester liggende tilbage på scrap bordet i de blå nuancer. Jeg har derfor prøvet at lave et par kort hvor skitsen til forsiden også er skitse til bagsiden, lidt ligesom Dorte hun gør. Sjov udfordring, og der bruges også mange rester til formålet ;o)
Bagside som forside

Punch scallop cirkel
Stempel lavet i Word  - Type ”Leftovers”

Jeg fik lavet to næsten ens J 
 Bagside som forside
Tak fordi i kigger med hvis I altså nåede helt her ned J
Krammer Heidi

7 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Wauw..hvor flot. Og det er jo næsten to kort i et. Det er der altså noget meget fint over.
Flot og sjov die med husene !
Og så spekulerer jeg jo lidt over, om der overhovedet er noget du ikke har, som man kunne glæde dig med engang - på et uvist tidspunkt ????? Du har i hvert
tilfælde mange ting.

Hav en dejlig fredag.

May Britt sagde ...

Søde kort... er helt vild med de små huse...

Charlie sagde ...

Den die kan jeg sparke mig selv over at jeg ikke fik købt men finder den måske til Convention. 1000 tak fordi du kom forbi HQ med dine fine kort i dag - jeg har jo været lidt pc-bagud i denne uge så havde slet ikke set du havde været flittig. LÆKKERT at de var helt klar med labels og alt - så brugte vi kun tid på at sige "næh, ih og åh" mens vi lagde dem i lagerkassen. =0) God weekend

Margit sagde ...

Rigtig sød og sjov idé...
Og så fine kort der var i poserne...
Jeg nød jeg kunne ae dem IRL... ;o)
Er sikker på, de bringer lykke i ørkenen...
Knus

Karina Beck sagde ...

Lækre kort i flotte farver og papirer.
God weekend.

Unknown sagde ...

Kære Heidi.
først og fremmest tak for awarden og de søde ord som fulgte med, jeg er meget beæret og rørt!
Skønne - skønne kort og dejligt papirvalg - jeg havde aldrig fået den ide - men flot er det og totalt inspirerende!
Knus Engel...

Sivsko sagde ...

Takker alle sammen -
Charlie: endelig har jeg noget du ikke har - det er ikke nemt, for du har jo næsten alt;o)
Aka: Min ønske liste er stadig lige lang, selvom man har været igang længe...
Engel: selv tak - du fortjener den - du er også min inspirationskilde ;o)
Krammer Heidi