lørdag, april 24, 2010

Jubbiiii, jubbiiiii.....

Så har jeg fået nyt legetøj til maskin parken, det var vidst godt Charlotte viste mig den, så jeg var nød til at have den!!!!!
Og den er allerede blevet afprøvet, jeg har lavet små notes blok bøger til min datter og hendes veninde. De er helt ens, da begge deres navne starter med M.
Jeg har brugt Carlsberg øl brikker (godt man kender en fra Carlsberg), restepapir og Quickuz myre og marigold alfabet.
Det er ikke sidste gang jeg laver de bøger... God måde at få brugt sine rester.

Fortsat god weekend
Krammer Heidi

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tillykke, det er lige sådan en jeg venter på at få råd til :)
Glæder mig til at finde inspiration hos dig.

Vranda sagde ...

Tillykke med den. Var lige ind og se den i funktion på youtube. Smart når man gerne selv vil lave albums.... Fristende

Sivsko sagde ...

Ja den er bare fantastisk, jeg er allerede godt igang med at finde måder at kunne bruge den på. Jeg er blevet helt vild med at lave de små memo/huske blokke.
Krammer Heidi

Skrapsak sagde ...

Rigtig god ide at bruge ølbrikker. Ku' være man sku' sende manden på værtshus?!
Et nyt behov?? Ku' være man så selv skulle ønske sig maskinen, så ølbrikkerne bliver brugt!?! Flotte notesblokke!

Sivsko sagde ...

Takker mange gange.
Ja ølbrikkerne er bare en rigtig god idé - Takker Charlotte for hendes intro i denne bind-it-all verden ;o)
Krammer Heidi

Maria Krumbaek sagde ...

super fedt ! tillykke med det nye vidunder