lørdag, februar 05, 2011

Mapper...

Jeg har fået lavet nye mapper til mine Ink foams og spellbinders – man prøver sig lidt frem og tilbage, men nu tror jeg, at jeg har fundet den bedste størrelse til især Ink foams.. Jeg har haft den i A5 størrelse og helt ned i 10x10 cm, men nu er den lige midt imellem de to størrelser.
Meget tykt karton til for og bagside
Beklædt med luksuskarton fra Bog & Ide
Basic Grey Index / Basic
Bånd fra julekaldergaverne
Chipboard nøgle/blomst
Stickles Glitter Glue ”Patina"
Anker Charm
Mini Tekst stempler fra Just Rite (Er desværre udgået)

Chipboard nøgle/blomst er pyntet med
Clear stamp swirl
Memories Dye Ink White


Spellbinders mappen er lavet af næsten samme materialer
Men der er også brug følgende
Sizzix blad diecut
Sizzix fugle diecut fra en af mine fødselsdagskort (takker aka)
Joy oval diecut fra julekalender gave
Fris & Co Charm (fra en taske der gik I stykker)

Det var alt for denne gang,
men der kommer mere de næste dage.
Krammer Heidi

3 kommentarer:

May Britt sagde ...

Begge mapper er bare flotte... ja det er nogle af de ting jeg aldrig får lavet... hi hi...

Charlie sagde ...

Flotte mapper - UHA der er orden i tingene - ved næsten ikke om jeg tør sidde ved siden af dig - jeg kommer jo nok til at rode lidt. =0)

Sivsko sagde ...

Takker mange gange - charlie, det er ikke altid der er så ordentligt....:o)