tirsdag, februar 15, 2011

I kirken...

Nummer 2 LO jeg fik lavet i lørdags er fra min søna barnedåb. Jeg har liftet fra Scrapgirls og jeg har selv lavet borden med alt teksten. Det er lavet i Word og det er "tillykke med barnedåben" og "på vej i kirken" på fransk, hollandsk, persisk, italiensk, latisk, spansk, engelsk og tysk. Det var super sjovt at lege med tekster på den måde.

Basic Grey manifest /basic collection
Quickutz clips & tab
Kjole og anker er klippet efter Dorthe Bloms bøger
Basic Grey Book clips
Sizzix stjerne die (lånt af Charlie)
Tuborg klammerne er tegnet og klippet I hånden


Tak for idag
Krammer Heidi

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Flot og stilrent layout. Og rigtig god ide med den tekst i Word. Det giver en god effekt.
Og så er man jo ikke i tvivl om at det handler om en dreng ! Dejlige farver.

Hav en dejlig dag.

Sivsko sagde ...

Takker mange gange :-)

Charlie sagde ...

Ja den blev SÅ fin - jeg sad jo og så den blive lavet. Og især stjernerne er perfekte (fnis..). Som jeg sagde er sønnike så nuttet på det billede - han har jo øjne så dybe som skovsøer! Men det skal du nok ikke læse højt - sådan noget HADER den alder jo at høre.

Margit sagde ...

...men der vil komme piger der elsker ham for de skovsøer... ;o)
(bl.a.)fnis...
Jamen stort set det samme som Charlie skrev... jeg luree jo også med under prodktionen. Tekst borten er genial og vil blive husket ;o)
Knus