lørdag, august 07, 2010

Follow me...

Jeg kan ikke huske om jeg har fået vist dette LO. Det er lavet til julen sidste år, til den mappe min mor og far fik. Historien med overskriften er, at dengang min mands familie skulle med på skiferie første gang, tog min far dem under sine vinger og lærte dem, at stå på ski. Det foregik på helt hans egen måde. Udtrykket kommer fra den gang, han sagde altid ”follow me”
Det er bazzil karton og papir fra gemmerne. Det store mønster ark har jeg tegnet og klippet efter et andet ark jeg har. Jeg har brugt en bling swirl og der udover er der masser af snefnug i skum fra Netto, nogle glimmeragtige (ligesom pallietter) snefnug og QK snefnug. Bogstaverne er QK Honey Bee der er kantet med hvid pen.

Der er ikke kommet så meget pynt på, men jeg synes selv det virker.
Krammer Heidi

2 kommentarer:

Engel sagde ...

Hvor er det bare en dejlig historie som følger med dit LO. Og jeg er vild med, hvordan du har fået svirvlen til at minde om spor i sneen efter din kære far. Jeg håber at du har en dejlig dag!

Sivsko sagde ...

Takker mange gange. Og hvor har vi bare grint mange gange, når der bliver sagt follow me.
Krammer heidi