onsdag, august 04, 2010

Baby album...

Jeg er endelig begyndt på min søns album, det er vidst også på tide (han skal konfirmeres næste år). Jeg havde startet for flere år siden på et A4 album, men nu har jeg sat mig for at det skal blive et 30x30 album. Jeg genbruger mange af de ting fra det gamle album (jeg var ikke nået særlig langt).
Her er så de første 2 sider, jeg er i gang med side 3 og de 3 sider er holdt efter nogenlunde samme skitse (Liftet fra Lone). Side 3 viser jeg senere.

 
Jeg har brugt Bazzil karton, restepapir og nyindkøb (men jeg er ikke en ørn til at huske hvilket design). Journalingen, billeder og overskrift er klippet ud af de gamle LO og genbrugt det hele er bare blevet sværtet med Tim Holtz "Frayed Burlap" (det havde jeg ikke lært før). Bamsen, sutten, tasken og den gravide quinde er klippet efter Dorthe Blom´s skabeloner fra hendes bøger. Det var bøger, jeg sværgede til før i tiden, det er sjovt som man ændre sig. Båndet er købt i Fakta (tror jeg) og knapperne fra gemmerne.

Tak fordi i kigger med
Krammer Heidi

Ingen kommentarer: