onsdag, juni 16, 2010

Micro album - Endelig færdigt...

Jeg har endelig fået lavet mit micro album færdigt – jeg startede på det da jeg var på SAM. Det var Linda der havde set det hos Lisa/Scrapfactory… Super sødt lille album, man kan bruge det til mange ting. Det tager bare tid at lave det… 
Jeg har valgt at lave det med billeder af mine nærmeste og mig selv ;-)

Forsiden
Her åbnes "den lille side" ud
Og bagsiden af "den lille side"
Albummet lukket
Der er brugt 1 karton fra Bazzil til selve albummet. Til "den ekstra lille side" og file tags’ne har jeg brugt et ½ karton Bazzil i samme farve. Det hele har fået ”Tea dye” sværte inden det er limet sammen. Mønster papirerne er fra Riddersholm DESIGN og der var rigeligt til jeg også har fået lavet et par kort ud af resterne.

Jeg har brugt to forskellige punch med sommerfugle, hvor nogle af dem har fået ”baby blue” glitter glue, retro blomster punch i forskellige størelser og rhinsten. Jeg har også brugt hænder, fødder og swirl stempel fra Indikido (mener jeg??) og window punch stemplet med tekst stempler fra Just Rite. Ud over det har jeg brugt en chipboard nøgle der har fået ”walnut stain” sværte og Glossy Accents fra Ranger, et lille hjerte vedhæng, lidt nåle, brads, Quickutz vimpler og en ramme der har fået tea dye sværte og ”Diamond” glitter glue.

Det var en ordentlig omgang
Tak fordi I kigger med
Krammer Heidi

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

sikke en super fint album, hvor er de små fødder hænder søde. knus jette

Sivsko sagde ...

Takker mange gange.
Krammer Heidi

Karina Beck sagde ...

Hold da op hvor er det flot og kreativt.