torsdag, juni 03, 2010

LO af ungerne i Sverige...

Så fik jeg endelig min "Word window punch" fra Stamping'up!. Den er længe ventet og den er super duper fed. Så jeg kunne lave dette LO færdigt, jeg begyndte på, da jeg var til scrap hos Stinne (Søndag i sidste måned). Jeg havde planlagt, at der skulle sættes ord mellem billederne, så der var kun, at vente til jeg modtog pakken fra Stamping'up!
Stemplerne fra JustRite med ordene, lånte jeg af Anette (De er udgået, men jeg var så heldig at jeg fandt dem hos UnikScrap på SAM i weekenden).
Papiret har jeg købt af Stinne. Billederne er printet ud på række, så det var bare at skære dem ud med en kant. Det giver en rigtig god effekt. Så har jeg brugt lidt rubons fra Basic Grey "Marrakech", Border punch fra Marta Stewart, QK hegn (det er tidligere lånt af en af madammerne, men nu har jeg endelig fået det købt på SAM i weekenden) og min "Rund Tab" punch fra McGill , hvor der er printet tekst ud fra word.

Tak fordi I kigger med
Krammer Heidi

Ingen kommentarer: