mandag, april 19, 2010

Weekend kort...

Jeg fik da lavet lidt kort her i weekenden, selvom der har været travlt med mange andre ting. De er blevet lavet med mange forskellige rester jeg havde efter jeg har lavet LO til Frederiks børnehave billeder.
Muffinsstemplerne er fra Skogstokiga og pigen er fra Magnolia og deres "A little yummy for your tummy COLLECTION 2009", jeg er helt vild med lille "Middags Tilda". Det store tillykke stempel er et gammelt et, jeg engang har købt i Føtex eller Kvickly og det lille tillykke er udskrevet fra PC'en, med Chopin script fra 1001 free fonts. Jeg har brugt reste papir, hjertet er QK og den pink ramme er to størrelser af spellbinders. Til sidst har jeg pyntet med lidt bånd, blomster og brads. Det hele har fået sværte med Tim Holtz Distress ink "Vintage Photo" og "Old Paper"

Ha' en dejlig dag
Krammer Heidi

Ingen kommentarer: