onsdag, april 14, 2010

Dobbelt LO og huske blok fra Søndagsmøde...

Jo jeg fik da også lavet lidt i søndags da jeg mødtes med scrapmadammerne hjemme hos Charlotte. Det blev til et dobbelt layout fra min søns første år i børnehaven (det er bare mange år siden, som tiden den går) og Charlotte introducerede mig for Bind-it-all maskinen. Uhh den må jeg eje.
På LO'ene har jeg brugt Bazzil karton og rumskibepapiret købte jeg på bud hos Scrapfactory, alle rumfigur og ufo'erne er Quickutz jeg har lånt og det samme med alfabeterne. Huskeblokken jeg lavede med Bind-it-all maskinen. Det er ølbrikker som Charlotte havde beklædt med mønstreret papir for mig. Jeg har så pyntet med blomster, bling og rub-ons fra gemmerne Bogstaverne er Sissix jeg har lånt mig frem til og det hele har fået lidt Tim Holtz sværte.

Hvor er det herligt, at man på disse søndag kan låne fra alle de dejlige mennesker. Takker Tøser.
Forsat god dag
Krammer Heidi

1 kommentar:

Charlotte sagde ...

Hvor blev dit Lo bare godt.
Ja jeg nyder også de søndage