tirsdag, september 10, 2013

7-9-13 Bryllupskage...

Undskyld - Undskyld - Undskyld

Jeg har bare ikke være på bloggen meget længe - ingen undskyldning (jo lidt - det har været sommer)

Men nu må jeg prøve at få taget mig sammen.

Først vil jeg vise weekendens bryllupskage - vores venner blev gift 7-9-13 fantastisk dag og de blev super glade for kagen og jeg fik helt vild meget ros fra alle gæsterne :-)







Jeg er utrolig glad over der stadig er nogen, der gider følge min blog, selvom jeg ind imellem er lidt fraværende :-)
Krammer Heidi

8 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Jeg er målløs. Sikke en kage ! Den er jo professionel i alle detaljer.
Jeg kan godt forstå du fik ros af gæsterne.
Det må altså også være et kæmpearbejde at lave sådan en, men for gode venners skyld er det jo OK.

Ja, du har ikke været på bloggen....men så er der jo plads til forbedring. I det hele taget har det været en stille sommer, synes jeg. Scrap og den hede hører ikke sammen.

Tillykke med din præmie i dag.

Dorte sagde ...

Dejligt at du er på banen med dine fristende lækkerier. Den kage er da utrolig flot, og datoen 7-9-13 er helt fantastisk,
klem Dorte

Margit sagde ...

Du er vel nok en STJERNE...
Og når du sådan har en fest & kage der kalder, må vi andre jo acceptere (selvom det er svært), at der er andet end os der trækker. Jeg er VILDT imponeret over dine præstationer med de kager... og ærgrer mig gul og grøn over at det ikke er mig der skal giftes snart =0) (Jeg ku' jo vælge manden i mit liv én gang til!!)
Nu håber jeg, at vi ses til SAM... Lykkens gudinde har da tilsmilet dig, så muligheden foreligger =0)
KRAM fra mig til dig

Charlie sagde ...

Hvor er den både fin og SJOV. Går ud fra der er en grund til hesteparret. Smuk hvid og med sarte og fine dekorationer - og er sikker på den også smagte fortryllende. Til lykke med gevinsten - og da der jo er udsolgt nu kommer du sikkert nemt af med din ekstra billet. =0)

Mette sagde ...

Hold da helt K.., hvor er den flot !
Vi kan lave vores egen klub for forsømte blogge , fnis...

Jean sagde ...

Woww hvor er det bare et stort smukt project.. Kan godt forstå brudeparret og gæsterne roste dig..
Øv hvor jeg selv savner at lave kager... Tak for kikket, de meget smukke og enkle- det kan jeg godt li :)

Sivsko sagde ...

Tak skal I have alle sammen, bliver så glad. Og jo Charlie, der er en grund til det specielle brudepar, hesten er til bruden der er hestepige og hunden er til gommen der er jagthumde tosset😜

Lisa Rasmussen sagde ...

WOOOOOW, Heidi du er s.. godt nok dygtig, jeg er dybt imponeret, fantastisk arbejde ;O)))