onsdag, maj 22, 2013

Marco Effekten...

Jeg får ikke blogget så meget i øjeblikket - men vi har da været en tur i sommerhuset i Sverige og jeg fik begyndt på Jussi Adler-Olsens nyeste bog om Afdeling Q "Marco Effekten".

I går aftes kunne jeg ikke slippe den og kl. 1:00 i nat blev jeg færdig. Super god bog igen og har du ikke læst bøgerne om Afdeling Q, synes jeg du skal hoppe igang - de er rigtig gode.
  1. Kvinden i buret
  2. Fasandræberne
  3. Flaskepost fra P
  4. Journal 64
  5. Marco Effekten
Jeg glæder mig til efteråret når Kvinden i buret kommer i biffen
Krammer Heidi

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Jeps - de er super gode...Mens Mikkel var i Afghanistan sov jeg ekstremt dårligt, men jeg fik til gengæld læst 84 bøger ;-)
Krimier, bøger om vikingetiden og middelalderen og nogle af de tunge drenge på over 1000 sider ;-)
Lige nu er jeg startet forfra med Jo Nesbø...

Karina Beck sagde ...

Jeg har læst dem alle og havde også svært ved at slippe den sidste....
God onsdag.