tirsdag, april 16, 2013

OSH 2013 #1 - FIF no 27... Flere

Jeg er faktisk gået igang med OSH kort (jo jo lysten er vendt tilbage) - men som sædvanligt er jeg sent ude - så vi må se hvor mange jeg når inden de skal afleveres til Fifty på SAM

Jeg startede med at lave lidt flere, af det jeg lavede til "OSH 2013 #1 - FIF no 27..."
de er jo ret nemme at lave - så det blev til en lille bunke

Og igen: her er Fiffet i PDF fil lige til at downloade - kode: sivsko.com

Jeg har faktisk fået lavet alle FIF i PDF fil
Jeg uploader dem en af dagene til jer :-)

Krammer Heidi
(Kommer du til SAM - og glæder du dig lige så meget som jeg?)

2 kommentarer:

Margit sagde ...

Super fine kort... Fifty jubler allerede her på sidelinien... ;o)
PDF-fil lyder bare fantastisk... jeg "blader" og "blader" på OSH-siden for at huske dem alle... =0)
Det ta'r så laaaang tid!!

OG...se'fø'li glæder vi os...(F og mig...WOOHOOO... syn's det længe siden... ti-hi...
SES

Annette / aka sagde ...

Rigtig søde fif-kort igen - og så mange af dem. Der er glæde til flere i den portion.
Og det lyder dejligt med en udskrift af fiffene samlet. Let og overskueligt. Og underligt nok, så har jeg det med at glemme de gamle fif.
Tak for din kommentar hos mig. Min fine nye blondekant er en Spellbinder med 4 dies i. I pakker som alle de andre Spellbinders.
http://www.unikscrap.dk/spellbinders-decorative-labels-p-12817.html?cPath=1054_494

Rigtig god fornøjelse på SAM. Jeg kommer fredagen efter til Sjælland pga konfirmation, så vi orker ikke lige to ture på en uge. ÆVÆVÆV.