mandag, december 24, 2012

Juleaften...Dec#24

Så blev det juleaften - jeg synes godt nok at tiden den er gået stærkt - jeg har faktisk ikke kunne følge med. Alligevel har jeg nået alt det jeg gerne ville - både med julegaver og bordkort og det hele :-)
Det eneste der ikke er nået i år er til/fra kortene - det må jeg igang med tidligere næste år.

Her skal I lige se et billede af vores juletræ - helt enkelt.
Og et billede af nogle flere af mine kalendergaver - nu er der desværre kun en tilbage - men så skal jeg igang med de to udfordringer som Charlotte har udstukket. Spændende.
Til sidst et billede af den meget tomme kalender klokkestreng min farmor lavede i 1976.
Rigtig glædelig jul og tak fordi I har lyst til at følge med her i december selvom jeg ikke har været med hele vejen :-)
Krammer Heidi

2 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

Rigtig glædelig jul til
dig og din familie ;O)

Charlotte sagde ...

Glædelig jul til dig. Jeg har desværre ikke nået at kommentere alle dine indlæg i denne måned. Men du har godt nok været flittig med OSH kort og de er bare så fine. Tak for en hyggelig julekalender...