tirsdag, februar 28, 2012

Fødselsdaggruppen SOLVEJG-DORTE...

Jeg har haft nogle problemer med min blogger - så jeg er lidt bagud :-)

Men her i Februar har Solvejg haft fødselsdag og hun fik dette kort af mig
Tillykke Solvejg.
- og idag er det Dortes tur og dette kort er sendt afsted til hende - håber hun når at få det. Det har været klar flere uger, men jeg er bagud med at sende :-)
Tillykke Dorte
Jeg har med begge kort prøvet at bruge nogle af mine rester og diverse dims fra kalendergaver / fødselsdagsgaver :-)'

Tak for idag og tillykke igen :-)
Krammer Heidi

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

ih bliver så misunlige nå du få lavet alle disse kort. Og de er så flotte på hver sin måde. kh

Annette / aka sagde ...

Flotte kort, og utroligt hvad du får ud af rester.
Og hvor er det altså hyggeligt med den gruppe. Jeg skal snart til at glæde mig.

Margit sagde ...

Hvor er det både søde og flotte kort du har lavet. Dejlige farver du har sat sammen...
Hav en dejlig dag.
Knus