torsdag, januar 26, 2012

Scrappe weekend 2012...

Jeg har været på en super duper dejlig fantastisk scrap-/hygge- og snakke-weekend med Scrapmadammerne.
Det har simpelthen været helt i top, masser af konkurrencer, et æskekursus og vi fik da også lavet noget.. (jeg fik lavet 4 Layouts, 1 æske og 1 tag – det bliver vist senere)
Men her er lidt billeder fra weekenden og jeg ved, at Charlotte også har lidt billeder her

Først turen derop – med mange stop undervejs… Afhentning af mig, Anja og Christina, en tur i Netto for at købe småting, hente maden, frokost på McD i Sverige og endelig Godis flyget lige før Makaryd. Her var der nogen der købte mere end andre J

Endelig deroppe, bilerne er pakket ud og vi skal i gang… Den første konkurrence var møntet på mig L De er nogle bisser – alle navne i skåle var mit… Jeg fik klappe hånden så jeg kunne klappe af mig selv hver gang jeg vandt…. (den blev brugt flittigt – ikke kun fordi jeg vandt, men også fordi jeg klappede hele tiden så de næsten blev helt træt af mig… så fik de den J )

Men jeg vandt lidt – det ene spil banko fik jeg både række 1, 2 og 3 – men det var jeg ikke ene om.
Så blev der hygget, scrappet..
 ...og lavet æsker på et rigtig godt kursus af Charlotte
Vi skulle også lave kroner til middagen lørdag og den bedste blev kåret – det blev ikke Charlotte eller Stine (der var kongelig hof fotograf for en weekend)
Her er et par stykker mere Super flotte - heller ikke vindere (det var Jettes der vandt... Har ikke lige billede af den)
Som sidste ting skulle vi kåre årets scrapsøster 2012
.
.
.
.
.
.
… og vinderen blev Stine (STI) J

Tak alle sammen for en fantastisk weekend J
Krammer Heidi

4 kommentarer:

Margit sagde ...

Forsinket til lykke...
HA-HA jeg ved godt hvad det er for en f-dags gruppe Charlie mener... den er både hun og jeg nemlig medlem af...
Og ja... vil bare sige velkommen i klubben... (fnis)
Ses vi til S'n'D???
Kram...

Charlie sagde ...

Troede først at I havde haft så travlt med at komme derop at I var fløjet... men kom så i tanke om at det er slikflyveren. Bland selv slik er bare SÅ billigt deroppe. Tak for et par gode grin I har da forstået at hygge jer - og det klæ'r STI at være Årets scrapsøster Fnis...

Jean sagde ...

Ejj hvor ser det bare ud til at være noget af en fantastisk weekend..
Ser spændene ud med gaverne tillykke med det :)

Charlotte sagde ...

SUPER weekend, nød hvert et minut!