tirsdag, juni 28, 2011

Sarahs konfirmation...

Jeg har godt nok travlt i øjeblikket - jeg er kommet med i Key-User gruppen til vores nye system - så tiden til Scrap er ikke stor desværre.
Men jeg har lidt forskelligt liggende jeg ikke har fået lagt på bloggen, så det kommer på de næste dage/uger.

I starten af maj var vi til konfirmation hos min venindes datter, og som alle konfirmander ønskede hun sig penge, så jeg fik lavet et lidt specielt kort til hende. Jeg har liftet kort nr. 5 her fra.

Har brugt masser dejlige rester, 
diecut jeg har haft liggende,
masser af embossing,
diverse tekststempler og charms

Tak fordi i til stadighed gider kigge med - selvom jeg ikke får lagt meget på og selvom jeg ikke lige får lagt kommentar til alle jeres flotte ting. Jeg prøver at kigge med ind imellem.
Krammer
Heidi

2 kommentarer:

STI sagde ...

Super flot kort og du har brugt det lækre Sizzix hjerte. Dejligt at se du er i live .))

Margit sagde ...

WOW!!! sikken et flot kort...
Elsker den model, selvom der skal TÆNKES for at udføre den ;o)
Lækre farver, mømstre og dies du har brugt.