onsdag, februar 23, 2011

Forsinket valentine....

Jeg har helt glemt at vise jeg dette:

Min mand og jeg går ikke synderligt op i Valentines dag - spørg du min mand er det noget opreklameret P.. fra staterne, som blomsterhandlerne bare skal tjene penge på *GGG*

Jeg synes nu alligevel det er super sjovt at drille ham lidt, så jeg skrev en super sød SMS (dem er han heller ikke god til, han er ikke lige kommet ind i det 21. århundrede hvad angår mobiler), at der stod en lille ting derhjemme, til ham i anledningen af Valentines dag...

Her er hvad der stod på køkkenbordet:
Han elsker single malt whiskey - er den ikke sød?

Krammer Heidi
P.S. Det er lovligt at drille så sødt :O)

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Tak for et herligt grin fra morgenstunden. Jeg er nu enig med din mand i hans syn på den dag.

Men hvor var det en sjov, og samtidig sød, ide - og nu er der jo heller ikke gået vildt lang tid med at lave "kortet"....Det er da bare en sød gave - og så et lille hint om hvad mange andre gør...haha.
Den slags humor kan jeg lide.
Hav en dejlig dag.

Skrapsak sagde ...

God humor!! Jeg er i øvrigt også enig med din mand om Valentines dag.

Karina Beck sagde ...

Jo, det er en sød ide.
Vi fejrer ikke valentins dag, men sød ide til hvilken som helst dag på året ; )

Margit sagde ...

Jo... den må da blive taget for gode varer ;o)
Sød idé... vi fejrer heller ikke Valentine...

Camilla (Himmelske Kager) sagde ...

Det var en sød idé :-)

Charlie sagde ...

Jo den er nuttet - det kunne han vel alligevel godt se?? =0)