lørdag, december 18, 2010

18. december - Jul Jul Jul...

Det køre bare med julekortene, jeg håber bare jeg når at få dem af sted i år. Synes jeg er lidt bagud… Nå her er et jeg også har lavet dobbelt af. Stemplet er fra Whipper Snapper er fra sidste år. Jeg købte det på Den første SAM jeg var på (Efteråret 2009).

Bazzil Karton Pearl
Farvelagt med H2o Twinkles
Båndet er fra sidste år (Netto/Fakta??)
Varme julehilsner stempel fra Unikscrap
Juleblomster/blade fra sidste år
Nåle med bling fra SuperBest
Brands og julecharms

Tak fordi I kigger med
Krammer Heidi

2 kommentarer:

Margit sagde ...

Det var da et herligt julekort man bli'r i godt humør af... og ups... der var det der lækre bånd igen... =0)
Ha' en god 18. december

Sivsko sagde ...

Ja det er super bånd - glad for jeg købte det.
Krammer Heidi