tirsdag, januar 19, 2010

Award...

Jubii .... Min første Award -

Jeg er blevet tagget i en blog leg af Vibeke . Rigtig mange tak for det :-)
Reglerne er enkle:
1. Jeg skal lægge denne award på bloggen
2. Jeg skal linke til afsenderen
3. Jeg skal skrive syv tilfældige ting om mig selv

Den er jeg med på :-)
1 - Jeg hader at se mig selv på billeder.
2 - Jeg er 100% hjemme menneske (Ude godt hjemme bedst).
3 - Jeg elsker at dekorerer kage (Synes det sjovest når jeg når til resultatet).
4 - Jeg er blevet total ramt af scrap feberen.
5 - Jeg har også en tendens til at udskyde/glemme ting jeg ikke gider
6 - Hellere 3 ugers skiferie end 3 ugers sommerferie
7 - Familien frem for alt

Jeg sender awarden videre til Lone, Charlotte og Mettsen og håber at de vil være med til at lege lidt -GG-

Ingen kommentarer: