lørdag, november 14, 2015

Rasser og Smukke Linda - Bryllups album #1...

Vi fik indbydelsen til dette bryllup allerede året før, for der blev jeg spurgt om jeg ville lave kage. Da så den "rigtige" indbydelse kom var der en ønske liste på, men Linda sagde at den skulle jeg ikke kigge på, for de ønskede sig et scrap bryllupsalbum...
Hun troede vidst ikke helt på det for hun blev ved hver eneste gang vi mødtes og jeg sagde hele tiden det kunne jeg ikke nå med kage osv...
Men men men hvad du ønsker skal du få... Jeg holdte en tale under middagen og jeg havde taget billeder af ceremonien som var sat ind, i allerede LO's der var gjort klar og brudeparret blev meget overrasket og super GLADE.
Her er det første LO (uden billeder - den hvide firkant indikere, at her skal billede sidde)
Krammer Heidi

Ingen kommentarer: