onsdag, august 20, 2014

Velkommen tilbage fra Sommerferie...

Det er godt nok vildt så længe jeg ikke har fået lagt noget på Bloggen - jeg har prøvet at følge lidt med på alle jeres, men det er ikke blevet til så mange kommentar, som jeg egentlig gerne ville.

Jeg har som mange andre holdt sommerferie meget "tidligere" end normalt og har derved ikke nået Bloggen. Jeg har heller ikke fået lave meget Scrap i Sommeren - men før ferie blev der lavet en lille smule og det vil jeg sætte på bloggen de næste uger.

Jeg vil starte med et lille kort til min faster der holdte fest i Juni selvom hun fyldte rund i Marts. Hun havde fået gave - så det var bare en lille ting og dermed et "lille" kort :)
Håber der stadig er nogen der har holdt ved - trods min pause :)
Krammer Heidi
 

1 kommentar:

Bettina Hobel sagde ...

Hvor er det fint:), håber snart vi ses. Knus