fredag, februar 15, 2013

Kalendergave udfordring...

Charlotte havde udfordret os i vores kalendergaver - vi skulle lave et projekt hvor vi skulle bruge nogle af de ting der var i gaven.

Til den første udfordring jeg fik, lavede jeg et Tag og brugte mange af de ting der var i gaven incl.den runde julehilsen der var uden på gaven :-)
Til den anden udfordring, skulle vi udover at brug nogle af materialerne i gaven også bruge noget af Tim Holtz Kraft Core karton. Der var et helt ark med. Så det var bare igang - også her har jeg brugt noget fra selve gaven (papirsposen det hele var pakket ind i)
Og taggen fra posen
Nu tror jeg heller ikke jeg har flere projekter fra 2012 jeg ikke har vist
Bedre sent end aldrig - Er der flere end mig der har været bagud?
Krammer Heidi

1 kommentar:

STI sagde ...

Super fine ting og nej jeg har også flere 2012/2011/2010 projekter, som jeg har sat mig for at gøre færdige. Det føles nemlig så godt