onsdag, september 12, 2012

Mor 60år...

Her i sommer hvor min mor fyldte 60 (slutningen af Juli) lavede jeg et klippekort med oplevelser til hende. Der er masser af krammer og middage hos os, men der er også teaterture, biografture, weelness og hygge.
Det kan godt være svært at se hvordan det nøjagtig ser ud, men håber I kan få en fornemmelse. Kortet i sig selv var over 170 cm.
Her er det øverste af kortet
På kortet var der også en gave fra mine unger, det var dette billede der er lavet med perler (photo pearls). Det var faktisk utrolig sjovt at lave, men det tager også lang tid. 
 
Sammen med alt dette fik jeg også skrevet 4 sange, en fra min mand og jeg, en fra min far, en fra mine unger og en sjov fra ældrecentret. De bragte alle lykke.

Min mor og far havde arrangeret at Kim "René Richardt" Larsen fra Græstedrevyen kom forbi og spillede - det var super sjovt - han er alle pengene værd. Han var med publikum, og fangede enhver sjov ting der blev sagt hos publikum.
Sikke et arrangement, men det gik fantastisk
Tak skal du have, hvis du har nået at læse helt her ned.
Krammer Heidi

2 kommentarer:

Margit sagde ...

Er du vimmer en super god idé. Og IMPONERENDE stor gave ;o)
Lyder som en mega god fest...

Annette / aka sagde ...

Hold da op. Det er det længste kort jeg nogen sinde har set. Fantastisk god ide - og flot også.
Og det ser jo ud som en rigtig god fest....