mandag, april 30, 2012

2 cute girls...

Så lykkes det endelig, at få billeder på bloggen igen.
Jeg har fundet ud af jeg skal have gjort mine billeder mindre inden de skal på bloggen, og en dag ved lejlighed skal jeg have kigget på alt det jeg har på bloggen - der må kunne ryddes op!

Tilbage til Scrap :-)
Her er anden LO fra SAM, Jeg havde hjemme fra lavet et kit. Lidt ligesom en månedspakke - og det fungerede super - jeg var virkelig nødt til, at bruge min fantasi og bruge ting jeg ikke drømte om.
Tak fordi I kigger med - og for alle jeres gode råd vedr. billederne :-)
Krammer Heidi

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Så flot layout - og ingen kan da se du manglede noget.

Pas lige på når du rydder op. Billeder til bloggen hænger sammen med de underligste ting på billedprogrammerne. Jeg mistede flere indlæg og flere billeder på den konto. Hvilket bekræfter mig i, at det er farligt at rydde op.....
Men hvis du kører alt ned i 600 pixel passer billederne også til Galleriet på Scrapsisters, og jeg synes det kan se ok alligevel på bloggen.